Dag dappere mensen, ik lees dat jullie enigszins de moed verliezen. Kunnen ons er wel iets bij voorstellen. Hoop toch zo dat de turbo vervangen de oplossing is. Het duurt een paar dagen, maar hoop dat jullie de reis volgens plan kunnen voortzetten. En alle narigheid snel vergeten zijn. Begrijp ook dat water en toilet ook niet eenvoudig is. Toilet geleegd, maar maar 20 liter water, daar doe je niet lang mee en alles op de fiets halen en wegbrengen?
Nog even volhouden!
Liefs Piet en Ans
Gerard
7 dagen geleden
Valt een beetje mee Ans. Twintig liter water extra, de watertank zit nu bijna vol. En we hebben een extra toilettank, dus dat redden we (denk ik) ook wel.
Jos & Marianna
10 dagen geleden
Heel veel succes met de reparatie van de camper en hierna nog heel veel plezier! Groetjes x
Piet en Ans
15 dagen geleden
Beste mensen, er komt weer licht aan de horizon! Jullie slaan je er dapper doorheen. Elke dat een uitstapje/fietstochtje. Nog even volhouden en leuke dingen proberen te doen, maar je zit toch in een soort wacht stand.
Hoop dat het in één dag gemaakt is en jullie je weer je route kunnen vervolgen!
Groeten van Piet en Ans
Piet en Ans
20 dagen geleden
Beste mensen, wat een toestand weer. Hoop dat men een garage vindt die jullie eerder kan helpen. 19 juni duurt wel erg lang.
Camper heeft een grote beurt gehad schrijven jullie, dan zou dit toch niet mogen gebeuren.
Wens jullie sterkte en moed houden hoor!
Groeten van Piet en Ans
Piet en Ans
22 dagen geleden
Dag Margot en Gerard,
Fijn om te lezen dat jullie weer onderweg zijn en de brandstof prijzen "trotseren"!
Het probleem met de koelkast gelukkig weer opgelost. Handige Harry, bedoel Gerard, heeft het weer geklaard!
Al weer mooie verhalen gelezen en mooie foto's gezien! Gaan jullie weer volgen op jullie avonturen! Wensen jullie een mooie reis! Geniet ervan! Genieten wij mee!
Groeten Piet en Ans
Gerard
22 dagen geleden
Dankjulliewel, gaat vast lukken.
Hartelijke groet van ons!
Wil
3 maanden geleden
Zo en nu zijn jullie weer thuis. Bedankt Gerard voor alle verhalen en prachtige foto’s. Ik heb er van genoten. Veel sterkte allebei met het weer thuiszijn en omschakelen.liefs en groetjes, .Wil.
Wil
3 maanden geleden
Door prettige omstandigheden wat laat met lezen. Goh jullie zijn al weer op de terugweg. Maar eerst nog wel veel ongemakken beleefd. Poeh veel pech hoor. Gelukkig ook leuke momenten meegemaakt.9
Piet en Ans
3 maanden geleden
Goedenavond Margot en Gerard,
Hopelijk is de waterpomp weer gemaakt en kunnen jullie verder met Nelis. Mooie naam voor een camper! En is hij niet meer mank!
Hoop dat de stress weer wat weg gevloeid is en jullie weer met goede moed oppad kunnen!
Groeten van Piet en Ans
Wil
4 maanden geleden
Heb weer genoten van jullie verhalen over al de belevenissen. Leuk hoor. Gelukkig knapt het weer wat op.hier wordt het ook steeds beter. Liefs en groetjes, wil.
Ceciel
4 maanden geleden
Het lijken wel parkeerplaatsen voor het sanitair gebouw!
Weet jij waar die plekken voor dienen?
Gerard
4 maanden geleden
Nee, gelukkig geen parkeerplaatsen. Het zijn (zon)licht strepen van de kieren tussen de solarpanelen op het dak van het gebouw.
Reactie plaatsen
Reacties
Dag dappere mensen, ik lees dat jullie enigszins de moed verliezen. Kunnen ons er wel iets bij voorstellen. Hoop toch zo dat de turbo vervangen de oplossing is. Het duurt een paar dagen, maar hoop dat jullie de reis volgens plan kunnen voortzetten. En alle narigheid snel vergeten zijn. Begrijp ook dat water en toilet ook niet eenvoudig is. Toilet geleegd, maar maar 20 liter water, daar doe je niet lang mee en alles op de fiets halen en wegbrengen?
Nog even volhouden!
Liefs Piet en Ans
Valt een beetje mee Ans. Twintig liter water extra, de watertank zit nu bijna vol. En we hebben een extra toilettank, dus dat redden we (denk ik) ook wel.
Heel veel succes met de reparatie van de camper en hierna nog heel veel plezier! Groetjes x
Beste mensen, er komt weer licht aan de horizon! Jullie slaan je er dapper doorheen. Elke dat een uitstapje/fietstochtje. Nog even volhouden en leuke dingen proberen te doen, maar je zit toch in een soort wacht stand.
Hoop dat het in één dag gemaakt is en jullie je weer je route kunnen vervolgen!
Groeten van Piet en Ans
Beste mensen, wat een toestand weer. Hoop dat men een garage vindt die jullie eerder kan helpen. 19 juni duurt wel erg lang.
Camper heeft een grote beurt gehad schrijven jullie, dan zou dit toch niet mogen gebeuren.
Wens jullie sterkte en moed houden hoor!
Groeten van Piet en Ans
Dag Margot en Gerard,
Fijn om te lezen dat jullie weer onderweg zijn en de brandstof prijzen "trotseren"!
Het probleem met de koelkast gelukkig weer opgelost. Handige Harry, bedoel Gerard, heeft het weer geklaard!
Al weer mooie verhalen gelezen en mooie foto's gezien! Gaan jullie weer volgen op jullie avonturen! Wensen jullie een mooie reis! Geniet ervan! Genieten wij mee!
Groeten Piet en Ans
Dankjulliewel, gaat vast lukken.
Hartelijke groet van ons!
Zo en nu zijn jullie weer thuis. Bedankt Gerard voor alle verhalen en prachtige foto’s. Ik heb er van genoten. Veel sterkte allebei met het weer thuiszijn en omschakelen.liefs en groetjes, .Wil.
Door prettige omstandigheden wat laat met lezen. Goh jullie zijn al weer op de terugweg. Maar eerst nog wel veel ongemakken beleefd. Poeh veel pech hoor. Gelukkig ook leuke momenten meegemaakt.9
Goedenavond Margot en Gerard,
Hopelijk is de waterpomp weer gemaakt en kunnen jullie verder met Nelis. Mooie naam voor een camper! En is hij niet meer mank!
Hoop dat de stress weer wat weg gevloeid is en jullie weer met goede moed oppad kunnen!
Groeten van Piet en Ans
Heb weer genoten van jullie verhalen over al de belevenissen. Leuk hoor. Gelukkig knapt het weer wat op.hier wordt het ook steeds beter. Liefs en groetjes, wil.
Het lijken wel parkeerplaatsen voor het sanitair gebouw!
Weet jij waar die plekken voor dienen?
Nee, gelukkig geen parkeerplaatsen. Het zijn (zon)licht strepen van de kieren tussen de solarpanelen op het dak van het gebouw.