Reactie plaatsen

Reacties

Piet en Ans
5 dagen geleden

Beste mensen, er komt weer licht aan de horizon! Jullie slaan je er dapper doorheen. Elke dat een uitstapje/fietstochtje. Nog even volhouden en leuke dingen proberen te doen, maar je zit toch in een soort wacht stand.
Hoop dat het in één dag gemaakt is en jullie je weer je route kunnen vervolgen!
Groeten van Piet en Ans

Piet en Ans
10 dagen geleden

Beste mensen, wat een toestand weer. Hoop dat men een garage vindt die jullie eerder kan helpen. 19 juni duurt wel erg lang.
Camper heeft een grote beurt gehad schrijven jullie, dan zou dit toch niet mogen gebeuren.
Wens jullie sterkte en moed houden hoor!
Groeten van Piet en Ans

Piet en Ans
12 dagen geleden

Dag Margot en Gerard,
Fijn om te lezen dat jullie weer onderweg zijn en de brandstof prijzen "trotseren"!
Het probleem met de koelkast gelukkig weer opgelost. Handige Harry, bedoel Gerard, heeft het weer geklaard!
Al weer mooie verhalen gelezen en mooie foto's gezien! Gaan jullie weer volgen op jullie avonturen! Wensen jullie een mooie reis! Geniet ervan! Genieten wij mee!
Groeten Piet en Ans

Gerard
12 dagen geleden

Dankjulliewel, gaat vast lukken.
Hartelijke groet van ons!

Wil
3 maanden geleden

Zo en nu zijn jullie weer thuis. Bedankt Gerard voor alle verhalen en prachtige foto’s. Ik heb er van genoten. Veel sterkte allebei met het weer thuiszijn en omschakelen.liefs en groetjes, .Wil.

Wil
3 maanden geleden

Door prettige omstandigheden wat laat met lezen. Goh jullie zijn al weer op de terugweg. Maar eerst nog wel veel ongemakken beleefd. Poeh veel pech hoor. Gelukkig ook leuke momenten meegemaakt.9

Piet en Ans
3 maanden geleden

Goedenavond Margot en Gerard,
Hopelijk is de waterpomp weer gemaakt en kunnen jullie verder met Nelis. Mooie naam voor een camper! En is hij niet meer mank!
Hoop dat de stress weer wat weg gevloeid is en jullie weer met goede moed oppad kunnen!
Groeten van Piet en Ans

Wil
3 maanden geleden

Heb weer genoten van jullie verhalen over al de belevenissen. Leuk hoor. Gelukkig knapt het weer wat op.hier wordt het ook steeds beter. Liefs en groetjes, wil.

Ceciel
3 maanden geleden

Het lijken wel parkeerplaatsen voor het sanitair gebouw!
Weet jij waar die plekken voor dienen?

Gerard
3 maanden geleden

Nee, gelukkig geen parkeerplaatsen. Het zijn (zon)licht strepen van de kieren tussen de solarpanelen op het dak van het gebouw.

Piet en Ans
3 maanden geleden

Dag Margot en Gerard,

Piet zegt net, jullie worden wel geteisterd, eerst door pech gevallen en nu het weer. Zie op de foto's nog lachende gezichten, dus nog wel plezier!
Hier is het elke dag prachtig weer, maar wordt volgende week iets minder goed en ook wat regen. Misschien bij jullie dan weer mooi weer!
Veel plezier en mooi weer en☀️!
Groeten van ons.

Wil Bijl
4 maanden geleden

Heb weer genoten van al de verhalen. Grappig dat op veel plaatsen ook een Aldi is. En jullie hebben wel lekkere koffie ontdekt! Toe maar genieten is ook een kunst. Groetjes, Wil.